Wednesday, February 29, 2012

The Face Shop Pore Minimizer Controlling Toner With Powder Review



130ml RM45.90


網站介紹
A specialized pore care line that works in 3 step to minimize enlarged pores with a natural astringent - Mushroom extract

① Controls excess oil build-up
② Tightens pores
③ Moisturezes pores for smoother skin

Controlling powder helps to absorb excess sebum
Formulated with Mushroom extract (A natural astringent; prevent enlarged pores), Acacia collagen (Tightens enlarged pores & improve elasticity), Adlay (Remove skin debris and sebum) and Sodium Hyaluronate (Helps to lock the moisture factor)
Summary: Sebum control + ultra hydrating + anti-sagging








愛用品!回購品!
這是我大學時期的味道~呵呵!因為大學時我用同系列的toner和emulsion用了一段時間。emulsion好大瓶,很久才用得完呢
那時皮膚超級差,也不穩定,不過我還蠻喜歡這款化粧水啦!

我再次入購是因為聽店員說這產品要discontinue (泣!不會吧!)我想是換包裝吧(?)~
所以toner有50%折扣!以超低價買下,超值得!很滿意很開心!


用後感
先說toner的味道,香香地,有點蘑菇味?(笑)
它含有powder,類似消炎水/calamine,都有一層粉末,所以用之前都要搖一搖

然後看心情,有時候就直接用手拍打法,有時候(懶惰)就利用化妝棉
我真的很喜歡它拍上臉後的那份清涼感覺,冷冷地,超清爽!

至於毛孔收縮?效果不大。。就算有,也是很微小的變化
expected,收毛孔真的很難!
至於加入powder,我是以為有控油作用,結果也沒有這方面強烈的感覺。
反而有點驚訝的時,它竟然有保濕效果(?)我也不確定是toner還是vichy的moisturizer。偶爾早上我的t-zone或下巴位置都會嚴重脫皮(滿臉油還是會脫皮呢!恐怖!),也不曉得為什麼,可是最近好像沒什麼這問題出現,是你的功勞嗎?(笑)

就算是一瓶效果算普通(?)的toner,勝在用完後的那份清爽感!很舒服!

回購度 90%
等promotion,或者去韓國買 :p

For more information, click here

No comments: